fia med knuff och yatzy

Vid kvart över 7 så gick jag ut o gick en sväng, va så arg och förvirrad så jag gatt rensa tankarna.
Gick ner på min favoritplats, på halvön. Tänkte massa, men ha ändå inte fått någon ordning i huvve.

Sen kom Dinka o Louise o hälsa på, satt o snacka skit och spelade först Fia med knuff och därefter två omgångar Yatzy, jag vann första och Dinka andra. Wehei!

Nu ha dom åkt och jag o Dennis ska lägga oss o kika på någon film. Imorgon ska vi på stan och kolla på en kostym till han och jag ska förhoppningsvis klippa mig, bara Maria ha någon tid.

Fick en bra väckning imorse iaf, min älskade systerson kom o hoppa upp i sängen! Bättre start på dagen kan man inte få!

Tjing! Nu bli de film.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss