Jobb och trevliga grappar.

Jobbade som sagt ikväll. 40 st som hade 3 - rätters middag. Sen tog jag stängning eftersom Åsa ha frukost imorgon. Stackare där!
Vart klar kvart i ett iaf.
Ha vare ett gäng riktigt trevliga grabbar. Men ingen klå dom fyra som jag hade i baren igår.
Dom satt och surra med mig medans jag gjorde kassan.
Den ena frågade mig 100 frågor tro ja. Allt från om jag kände "den, den, den och den", vart jag bodde, och tusen frågor till. Va rätt festligt :P Men mest klockrena va ju när han fråga mig:

Thomas: Vad vill du ha serverat på en middag? Flamerat kött, bruna bönor, sallad ..?
Jag: Jardu, jag vet inte riktigt ..
Kalle: Någon som inte ställer tusen frågor skulle jag tro.

Oj vad jag skratta. Kanske inte låter så kul men de va då de iaf :P Men go, glad och trevlig va grabbarna iaf.

Nu sitter jag o varvar ner innan jag ska sova. Sen upp igen vid 8 och åka på jobbet igen. Men ha bara lunch så de bli skönt, dock är de ju 130 ha förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika, men men, de ska nog gå bra :) Jag och Åsa kirrar de!

God natt gott folk!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss