Jobb, sola, stan.

Försov mig i morse, suck! Men vart bara 5 min sen.
Gick för övrigt bra o jobba, förutom att humöret inte va på topp med tanke på försovningen.
Efter jobbet åkte jag och solade, sköönt som bara den.
När jag gjort de så åkte jag på stan, träffade Dennis, Bobbas, Bea och Anna. Skoj o träffa bobbas igen, va som längesen.
Gick på stan en sväng, sen tog jag o Dennis oss en fika på Hullsta, krämbulle och chockladwienebröd, mums ;)

Men innan vi åkte hem så åkte vi även på Videoteket och hämta ut ett paket som ja fått. WEHEI! Vad glad ja va :)
Mina skinnhandskar och näthandskar hade äntligen komme! :D

Har spelat guitar hero ikväll, men med mitt tålamod så gick de inte så bra, spelade två låtar.
Nu sitt ja här och funderar över allt och ingenting! Undra vad jag kommer fram till?


Jag var så fokuserad på kärleken som kom från höger, att jag inte såg den som kom från vänster ..

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss