sol och värme

Igår hann jag inte skriva något, men de ha sina orsaker de med.
Klev upp vid 11 (?), duschade och åkte ner till Cissi där hon o Dinka va. Också bar de iväg till Kramfors. For först o käka på sylos. Dock åt inte jag för jag hade tryckt i mig så mycket frukt så jag va proppmätt.
Därefter for vi på dollar, handlade lite grejer. Skiver så jag kan bränna film o musik, ram till min förstoring, sen köpte jag 5 filmer med; triologin av x-men, Unknown och You don't mess with the Zohan (till Dennis som älskar den filmen). Sen när jag kom hem hämtade jag mamma också åkte vi till syster, hans o Wille.
Den här gången ville Wille att jag skulle sitta på vagnen på bilen så han kunde skjutsa mig. Gick lite tungt :P

Sen bar de iväg hemåt. Men va inte hemma så länge, for ner till stan o träffade Lina, Louise och Sofie. For på Nyfiket och spelade biljard, märktes ju att man inte spelat på några x antal år. Haha.
Därefter for jag hem, så la vi oss o kika på Unknown, en Saw liknande film, riktigt bra faktiskt.
Efter filmen så la sig Dennis och sov och jag kikade på Gossip Girl och därefter vart de sova för mig med.

Idag klev jag upp kvart över 10, gjorde gröt. Duktig ja som åt frukost ännu en gång.
Nu funderar jag på att ta mig en promenad innan jag ska till stan och träffa syster och Wille o förhoppningsvis Kattis :)

Hej tills senare. IMORRN ÄRE PARTAJ!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss