Som klippt och skuret.

Var och klippte mig igår som sagt. De vart kort, jag är nöjd. Sköönt som fan att vara korthårig!
Dennis gillar de dock inte, han kan knappt titta på mig. Men men, de växer ut gubben!

Hann inte mer än hem så åkte jag o jobba. Gick bra, synd bara att tiden gick så sakta. Men kom hem vid 11 iaf.
Fikade o sen vart de datorn en sväng, innan ja la mig o kika på 90210 och Top model.

Idag ha jag mest tage de lugnt, sutte här, sutte ute på altanen och myst med Didas sen har jag även tage tag i projekt beach 09 och gjort några magövningar. Ska nog ut och gå sedan, då har jag vare duktig.

Jobb på lördag, sen utgång kanske, beroende på vilken tid man sluta. Dock blir de nyktert igen.

Klippningens resultat.



Maria hon kan hon :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss