vår och äckliga kryp

Underbart väder ute, solen skiner och de är klarblått på himlen. Kan de bli bättre?
- Ja de kan de.
Utrota äckliga kryp som getingar och spindlar.
Sitter man ute på altan så kommer dom där små äckliga krypen med alldeles för många ben och kryper mot en som om de vill äta upp en. Och nyss när jag va på väg in så flög en geting in i mitt ansikte. Sjuhelsikes tur att jag inte vart stucken, då hade jag bleve arg. Som Ferdinand (eller hur han nu stavas) ungefär.
 
Nu ska jag färga mitt hår! Sen knäppa lite kort tro ja.

Postat av: Helena-foto
URL: http://lordsudd.blogg.se/ 2009-04-24 / 15:43:29

Sv; aha okej, ska allt kolla in det lite så kanske jag börjar fixa min bilder där istället, tack för tipset :) För det är hemskt att det ska ta två veckor för bilderna att bli klara :p


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss