Energi så de skriker om det!

Jordu, nå tusan äre så allti!

Skulle, som jag sa tidigare, se på Navy. Men de vart snabbt ändrade planer och vart istället Yatzy och kaffe med min kära mor och far. Pappa vann en och jag två. På ena matchen strök jag inte en enda, nog första gången i mitt liv :P Haha. Vann med 306 poäng den gången ;)



Efter de skulle jag gå o leta efter min förstärkare som ha vare spårlöst försvunnen nu ett bra tag. Men de slutade med att jag städade förråd och rensade låder med massa grejer från mina yngre dagar. Hittade mycket roligt vill ja lova!
Efter jag va klar nere tänkte jag att jag skulle leta uppe efter förstärkarn (som de va meningen att ja skulle leta och inte städa), kollade i förråde uppe, och vad gör jag? Jo jag känner hur energin far runt i kroppen på mig och börjar direkt städa. Slängde en sjuhelsikes massa grejer, så nu kan man gå in dit. (Hittade dock ingen förstärkare).

Efter den städningen så vart de till o fika eftersom jag inte åt nån middag (vart ju en sen fika med Cissi så va ju mätt tills för en stund sen), men medans ja satt o fika så gick fötterna runt runt på mig, kunde inte vara still, kastade i mig maten i princip, skyndade in på Willes rum (som är halft förråd nu) och kollade om den fanns där, men icke!
Tänkte börja städa där med, men eftersom de ligg vägg i vägg till mamma och pappas rum så bestämde jag mig för o ta de imorrn eftersom mamma låg och skulle sova.
Så istället ska jag gå o ta tag i mitt eget rum!

Har en hel del och göra imorgon, vilket känns underbart! :D

1. Ringa Bollsta.
2. Städa.
3. Gå ut och gå.
4. Gå ut och dona på gårn.

Hoppas bara energin håller sig kvar tills dess :)

God natt :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss