Fisketur.

Ikväll vart de en liten fisketur med mamma, pappa, Dennis, syster, Hans och wille :)
Ska ju egentligen bara ligga hemma o ta de lugnt, men känns som de är de enda man gjort i veckan så tyckte ja kunde gå ut en sväng.
Dock vart de ingen stor fisk, men kanske 15 stycken små. Som hamna i en hink som wille for o lekte med.
Grillade pinnbrö, mums!
Första gången jag fiskat denna sommar, de är tamefan katastrof! Och nu när ja sitt här o tänker på sommarn så har jag inte ens tage mig ett nattbad heller! Det kan man kalla tragiskt, får väl åka till gropen och bada när jag ha bleve frisk igen.

Nu funderar jag på att lägga mig och spana på en film! eller kanske leka lite mer i ps och äta lite vattenmelon.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss