Hej utomlands?

Sitter i Forsmo och tråkar, leker lite med bloggen och ps, men fantasin är inte med mig. Vad gör jag då?
Sitter o surrar med lumpan som ha minst lika tråkigt som jag och som nyss hade problem med att hitta något att äta, men nu hittade han två djupfrysta macker. Lyllo han!

Mamma och pappa åkte vid 9 tiden, imorgon vid 7 drar dom till spanien, fuck! Jag vill också utomlands? Sjukt sugen på att åka. Men för o kunna de så måste man ju ha pengar med?

Idag är  en sånn där dag som man bara sitter och tycker synd om sig själv.
Jag hoppas jag får jobbet i Ramberget, verkar jättekul och intressant. Men med min tur så får man väl inte de.

Den 27 augusti ska jag och Thomas åka till Sundsvall, ska bli skojs :)
Äh, nu ska jag fortsätta joxa på med det här.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss