Heldag med syster och Wille.

Syster och Wille hängde med på stan idag, gick o kika i massa affärer, men de enda ja fynda va en hårmassör som jag letat länge. Dom är så grymt härliga.



Vid halv 3-3 bar de iväg hemåt. Wille va så trött så han gatt hem o sova.

Idag har jag äntligen färgat håret, gjorde mer slinger, men de vart allt annat än som de va planerat. Vart nämligen tokljus. Så jag ska nog slänga in en mörk slinga eller två.



Ikväll vare tänkt att jag skulle dricka nå öl och spela yatzy med Cissi och Dinka, men nu ringde Dennis från fotbollsträningen o sa att ja gatt skjutsa han på sjukhuset för nu ha han slete lös ledbanden eller töjt ut dom i foten. Hur lyckas denna kar med allt? Men han är söt iaf.

Äh, nu dra jag.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss