Heldag med systersonen!

Idag vakna jag pigg och kry kl 7, fick en chock då jag kolla på klockan. Men jag vägra att kliva upp då, dagen bli ju så förbannat lång när man kliv upp så tidigt.
Beslutade mig för o somna om och vakna sen vid 10 när Didas kraffsa på dörren o ville in, hon hoppade upp i sängen o va så go så jag klarade inte av o kliva upp utan låg o myste med henne till kl 11.



Direkt när jag klev upp så kasta ja in näst sista maskinen av Dennis tvätt. Sen tog jag o dona lite på rummet. Efter en stund skickade syster o frågade om jag kunde va barnvakt vid 2. Och inte tacka man nej till de inte, utan ställde mig i ordning o for ner. Satt o kika när hon spela Beta ett tag innan vi väckte upp Wille.
När han vakna så bar de iväg till Forsmo, ha sparkat massa boll, lekt ute med vattne, lekt med bilar o.s.v. Är helt slut i kroppen vill ja lova. Varför kan inte jag ha lika mycket energi som han?



När han och Petra for vid 7 så tog jag fiskespöe o åkte o fiska under tågbron. Men fanns de någon fiskelycka? NEJ!
Inte ens ett ynka litet napp.
Så nu sitter jag här hemma, väntar på att Louise ska ringa, hon skulle komma förbi en sväng tro ja :)

Ne nu ska jag hitta på nå o göra. Rensa rummet o möblera om kanske?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss