Heltrevlig kväll trots allt.

Nu är klockan halv 3 och jag är precis hemkommen efter en riktigt trevlig kväll, trots akutbesök.
Men konstigt nog så va vi bara på akuten ca 20 min, så snabbt gick de. Annars bruka man ju få vänta i några timmar.

Efter besöket på akuten for vi till Cissi där hon, Dinka o Rickard va, satte oss o spelade Yatzy, gick skit. Därefter så va Dennis trött, så jag skjutsa han till lägenheten och sussa ner han.
Återvände sedan till Cissi där vi fortsatte spela Yatzy, då vann jag. Wehei! När de kom till tvångsyatzy som är de svåraste, trodde jag verkligen att jag skulle förlora, men icke, jag kom tvåa. Jippie, dukti ja!

Sen skilldes vi åt, skjutsade hem Dinka. Skulle åka hem jag med, men eftersom jag va så hungri så joinade jag Patrik, Erik, Simon, Sigge, Ulrika och Jonsson på 64ans, mycket gott och mycket trevligt. Dock fick ja inte i mig allt, men de va gott de ja åt iaf. Hehe.



Nu sitt ja o fundera på att ta en öl och se en film, får se vad de bli. Men först ska ja göra sås till grillningen imorgon! Mums, som jag längtar! Speciellt efter öle ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss