Massor med fika.

Idag klev man upp vid 10 tiden, fikade o mådde gått ute på altan, va så varmt o skönt så man måste ju ta vara på dom här varma dagarna som kommer, för snart försvinn dom och kommer inte tillbaka på ett tag.
Iaf så tog ja o duscha o ställde mig i ordning och for till stan.
Mötte upp Joel och Kattis på Shell, fikade o surrade, efter ett tag for Kattis och hämtade Pernilla med. Satt där i ca 1½ timme. Mycket trevligt :)
Sen skildes vi åt o ja for till Multrå till syster. Satt o kika på Glamour en stund innan vi väckte upp Wille. Efter han myst lite i soffan så gick vi ut och sparka massa boll, skjutsa han i skottkärran och åt bär :) Efter en stund kom även Hans hem, så då dona dom på i nån rabatt medans ja o Wille fortsatte leka.

Vid 4 begav jag mig in till stan, mötte Cissi på Hullsta. Tog en snabbfik innan vi gick ner på stan. Kikade på lite olika affärer, hittade två kofter på Stil som jag nog ska ta och köpa, en jacka på Kappahl som jag ska köpa på Fredag, om jag inte hittar någon annan i Sundsvall.

Nu sitter jag här hemma och planerar den kommande veckan, ska besöka Dollar, Bollsta (förhoppningsvis) och sen skriva in mig på Komvux, plugga upp Matte till och börja med, sen även Engelskan. Kanske tar Samhäll B när jag ändå är i gång, om det inte kommer nå jobb vill säga.

Nu blire Navy! Har två avsnitt kvar av säsong 1.
Vet inte varför, men när jag börja se säsong 1 så började jag bakifrån, mycket konstigt, vet inte alls varför jag gjorde de? :P

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss