Mycket att göra resulterar i dålig uppdatering.

Oj, mycket har hänt sen jag skrev sist.

Laxfestivalen va riktigt kul, dock va man inte i parken något pga dåligt väder.
Istället var man inne på valvet, med 599 andra personer, mycket skoj vill ja lova.
Jag och Dinka ville ha efterfest, men vi verkade vara dom ända.
Så när klockan va kvart i 4 så besluta i oss om att gå hem.

Dagen efter vare återvändarkvällen som gällde, då va man i parken och härjade, hade ruskit kul.
Kom hem strax efter 4 då med.

Har även hunne med Urkult, ännu en helg med 3 dagars festande.
Mycket rolig helg, synd bara att den gick så himla fort! Men de är ju så, ju roligare man ha, desto fortare går tiden.

Bilder från alla dess helger kommer så småning om.

Nu sitter jag i Forsmo med sällskap av febern :S Rätt drygt, men ha ju tydligen fått Mommas kropp säg mamma, för när momma va ute på nå ståhej när hon va yngre så vart hon också sjuk när de roliga va över.

Jag har även hunne med att få ett jobb, jobbar på en filminspelning, som håller till här i Solle och Kramfors.
Fixar mat o kör ut den åt dom på inspelningsplatserna. Mycket intressant må ja säga.
Dock bara till 20 september. Sen därefter få man se vad som händer! Hoppas på jobb på Gålsjö, men tro inte jag få de :/
får jag inte de så måste jag nog flytta tror jag.


Hej så länge!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss