Ny dag, nya möjligheter?

Nej nej, ny dag men nya tankar och funderingar heter de.

Var på jobbet idag, skulle trotsa febern och försöka ta mig igenom hela dagen, men pyttsan att de gick.
Vid 1 så hörde jag av mig till Patrik och frågade om jag kunde lifta med han hem eftersom han kör förbi Bollsta, och de fick jag.
Men när jag väl skulle hoppa på så hade han kört förbi redan, så skulle få vänta tills han kom tillbaka, som skulle ta en timme ungefär. Men så länge palla ja inte vänta.
Istället kom Cissi och hämtade mig, hämtade bilen i Undrom på samma veva.

På hemvägen så stanna jag till hos Syster och Wille, ha ju inte träffat min lilla goknul på länge. Lekte liten snabbis med han innan febern tog över igen och ja gatt åka hem.

Cissi ha vare här en sväng och spelat Yatzy med mig, några x antal omgångar :P Hon for precis, så nu tänkte jag va lite kreativ och leka i ps med ny design till bloggen, den här är så tråkig.

Ha även försök hitta nya redigeringsprogram, liknande ps. Men de gå trögt. Säg till om ni vet några bra!
Postat av: Anonym
2009-08-05 / 20:16:57

GIMP går att ladda ner gratis och funkar helt okej.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss