Pengar, pengar, pengar!

God morgon, idag vart man väckt vid halv 9, Dennis ringde och väckte mig, för att Patrik hade ringt och väckt han.
Dock ville jag inte kliva upp, jag, Didas och Molly låg kvar och myste till halv 10 då min alldeles egna lilla älsklingstok kom inrusande i sängen.
De va väl roligt, men hade nog gärna sove kvar ett tag till. Är ju som skönast att sova på morron.

Idag är mina planer att SOLA, gå på stan och sätta in pengar på banken, försöka hitta nya skor eftersom sulan har släppt på mina. Suck.

Hittade även en systemkamera igår som jag vart grymt sugen på, är riktigt nära på att beställa den, men ska nog först blåsa ner till Sundsvall och se om jag hittar någon där först.
Ska även pierca mig har jag bestämt mig för. Som jag längtar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss