Sundsvall hela dagen!

Jajjmän, igår va man i sundsvall, tänkte shoppa lös lite, tyckte jag hade förtjänat det.
Men ack vad fel jag hade i slutändan av dagen, jag hade nog inte förtjänat det. Hittade ett par skor, 2 kuddar, en hylla och en ram. Nå kläder vart de inte. Men jag få väl tänka possitivt, jag har pengarna kvar.

Idag va jag, syster, wille och Hans bjuden på middag hos momma, fick fläskstek och kokepärer. Sen vart de marrängswish till efterrätt. Mums så gott det var. Åt inte på hela dagen bara för att jag skulle få i mig mer ;)

Innan jag for hem så for jag till Faster o hjälpte henne o installera skrivarn på hennes dator.
Men sen bar de iväg hem o städade o donade på här i kåken.

Har även komme på att de är inte min turdag idag inte. Hos momma slog jag i tån så jag börja blö, och när jag skulle dammsuga så tappa jag dammsugarn på stortån på samma fot. Jävla skit.

Nu ha mamma o pappa komme hem, några lager brunare än dom for och jag är 2 kilo toffifee, 1 liter malibu, en limpa cigg och en likör 43 rikare :) Mumma! Också fick jag en badhandduk :)



Nu blire sängen och toffifee och se på NCIS. Seeees!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss