Bad update, i know. Men fest iaf!

Jag vet att de ha vare dålig uppdatering. Men va spela de för roll, ingen läser väl ändå? :P

Jobbade som sagt den 27, gick mycket bra och roligt va de. Efter jobbet vart de en rök med Ludde innan de bar iväg hem till sängen.

Sen vare lördag, och jag skulle ju inte dricka.
Åka till Louise där hon tjatade i dess like o öppna en öl, Nicke kom o joinade oss, även han tjatade om att ja skulle öppna ölen, efter några om och men så öppna jag ölen och då vare bestämt, de vart fest denna kväll.

När man planerar att dricka lite o vara lugn, så slutar de alltid att man är fullast.
Så därför tog jag och planera att jag skulle bli fullast, i hopp om att de skulle bli tvärtom. Men ack så fel jag hade.

Kom på krogen vid 11? Hade bara drucke 4 öl, så jag va lagomt full. Tyckte de va bra. Men de va då de hände, jag träffa Rudin i baren, o han tyckte jag kunde dricka Tequila med han, men jag sa "nej men jag kan inte dricka sprit, jag spy". Men efter lite övertalan så sa jag mycket konstigt ja (!?). Varför?! Vart va mitt förstånd? De vart två Tequila iaf, faktiskt så smaka de rätt gott.
Men sen gav mitt minne vika. De ville inte alls va med.
Kommer iaf att jag vart nekad i baren för dom ansåg att jag va för full (något jag trodde aldrig skulle hända mig) o kunde dricka vatten istället :S Gick hem nån gång på natten, slog en klockren vurpa.

Vaknade upp på söndagen, pigg o kry, konstigt nog. MEN jag fick mig massa funderingar med tanke på att jag hade ont i näsbenet, armen och benet. "Vad fan gjorde jag igår?".
Släppte iaf funderingarna eftersom ja förstog att jag ändå inte skulle komma fram till något, så jag o Dennis tog o gick bort på stan o träffa mamma, pappa, petra, hans och wille, fikade på Café upp & ner. Sen gick vi på stan o kolla lite. Köpte ett par grymma julgrans kulor, svart med döskallar på. Jag tänker hänga upp dom i julgranen i smyg ;)

Därefter bar de iväg till Forsmo, la mig vid datorn i väntan på mat, men sen kom något jag aldrig vare med om förr, jag fick en redig huvudvärk, kunde inte röra mig utan att de värkte. Jag va bakis för första gången i hela mitt liv! "Tack Rudin, jag vet att de är ditt fel" tänkte jag :P

Bild text; Madde va nyktrare än mig, men de syns då inte :P

Nu ringde Louise, hon hade tråkigt så hon skulle komma hit på en rök :) Kanske vi ska spela en yatzy med? Hoppas!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss