När allt inte går som de ska.

Sen den dåliga uppdateringen ha jag även hunne med en fika o trip på stan med Madde, Nova o Jimmy, Jimmy skulle köpa sig kläder till sin personalfest, och jag skulle köpa mig ett par skor. Ruskigt skön är dom! Första gången jag ha riktiga vinterskor.



Lördagen som va var jag nykter, mycket mycket skönt vill ja lova, nykterhet är underskattat! Åkte till syster o Hans och lekte med Wille o kika på tv o surra lite. Sen for jag ner till Sunnersta o hämta Fredrik som va på 30 års fest, han följde med hem till Dennis, satt där o surra och spelade Guitarhero. Vid 12 halv 1 så for vi ut på stan, hämtade upp Maria o skjutsade hem henne o Fredrik. For o träffa Patrik, Robert och Thomas därefter. Mycket trevligt! Sen bar de iväg hemåt för en film, mycket bra, trots att ja inte kommer ihåg vad den hette. Synd.

Nu sitter jag i Forsmo o håller på o tvättar arbetskläderna, ska till o städa o rensa rummet med.
På återseende!

Postat av: Neha
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/ 2009-12-10 / 17:48:34

Ja nykterhet är underskattat


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss