Beck och las vegas

Jajjmän, de fanns på gårdagens planering. Och både va lika bra som vanligt.

Idag vaknade jag av min söta älskade systerson. Fanns ju inte så mycket att välja på då än o kliva upp då.
Så dagen ha mest bestått av att leka o busa med han, sutte o surra med mor och syster.

Sen for dom alla, Petra o Wille hem och mamma for på nå möte. Så efter de ha jag mest sett på Las Vegas och sutte vid datorn och spelat Betapet. Ha vunne en match och håller på att vinna en nu :) Yipi-ka-yey!

Sen ska jag ta och baka en kladdkaka (som jag inte ska glömma i ugnen för länge den här gången) och åka upp på backen med :)

Tjing tills vidare!
Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2009-02-16 / 18:07:52

Vi åker så fort Odin har ätit sitt första morgonmål. Så jag tänkte svänga förbi momma & morfar först så de får träffa Odin.

Jag tänkte bara åka upp över dagen, träffa de som vill och fika typ. :) Ska jag höra av mig när jag har anlänt? ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss