blue moon

Nu blire ett snabbt inlägg för nu är jag på väg till sängs.

La mig vid halv 8 igår och skulle se på Jeff Dunham, men somnade, vaknade vid halv 10 av att Dinka ringde, så kom hon o Louise förbi, kul o träffa dom, va ett tag sen :) Vid 11 for dom och jag o Dennis slog på nya Bond, sådär film.
Sen vid 1 gick jag o tog hostmedicin och tog en rök. Alla lamper va släkt ute, så månen lyste upp allt. De är grymt fint. Att den kan lysa upp så mycket, de är då man önska att de va plus grader ute så man kunde ta sig en liten promenad.

Men men, nog om de. Har sett på Taken ikväll, bra film :)

Nu blire sängen, arbetsförmedlingen imorgon kl 11.

God natt min vän. Glöm inte bort att du är värdelös, värdelös!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss