en bra dröm

Inte nog med att de ha vare en riktigt bra dag med massa solsken så drömde jag en underbar dröm inatt också, jag var med min föredetta bästa vän som jag förlorade för ca fem år sedan, vi va lika bra vänner i drömmen som vi var då.
Vart ledsen när jag vaknade för de fick mig att inse att jag saknar honom mer än vad jag trott.

Men iaf så har min dag bestått av några timmar nere på halvön, har knäppt massa kort.
Bilder hittas på http://EnBusunge.bilddagboken.se/ bara att klicka sig fram på dagens datum så finns några av dom där.
Sedan har jag hållt på o grejat här hemma, och nu väntar jag på att mamma o pappa ska komma hem så jag få börja med maten, sen kommer Syster och hans med som sagt.
Jag är hungrig nu!
Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2009-02-25 / 21:01:11

Malin!

Kan inte du göra en ny bloggdesign åt mig? Det är inte meningen att jag ska hålla på med sånt (än) för hela min blogg höll på att fara åt fanders igår. :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss