Heldag på staden

Jajjmän de har de vare.

Klev upp tidigt imorse, va vaken vid halv 10, men klev inte upp förrän vid 10, duscha o ställde mig i ordning o for till stan.
Tog upp Cissi, åkte på kläddax en sväng i väntan på att Lina skulle mata klart Odin.

Så när vi kom på stan så sammanstrålade vi med Lina, Odin, Elin och Marcus. Gick på Sebbe's och käkade, jag åt en halv baguett med kycklingröra (mumma) och en choklad boll.
Där satt vi o surra o gosade med Odin, som förövrigt är hur söt som helst. Men vid 20 i 1 så kilade Elin och Marcus för Elin skulle jobba. Så då tog vi o packade ihop och traskade i väg på stan, va in på Lindex och Kappahl, Lina skulle köpa ett par vantar, och jag (som egentligen inte skulle handla något) köpte en bh och tre par trosor.
De är något speciellt med underkläder, kan bara inte låta bli att köpa dom när man ser några riktigt läckra.

Efter visiten på stan så kilade vi och testade nya Solariegrejset, grejjer de vill ja lova :) Så jag o Cissi ska dit o sola imorrn med. Kan ju behövas nu när man inte solat på år och dar. Är blek som nå ja vet inte vad.
Efter 16 minuters solning så begav vi oss mot Konsum, handlade en hårfärg till mig. Träffade Kattis också, vilket också va superlängesen! Saknar henne.
Sedan var de dax för Lina att bege sig mot Timrå, så då tog jag o Cissi oss en tur på Lana Thai, handlade två vårrullar. (MUMMA!)

När vi va mätt o belåten så begav vi oss ner på stan en snabbis igen och kikade på bion vilka filmer som gick, Benjamin Button va en av dom, som jag velat se länge, så på torsdag blire nog till att kika på den förhoppningsvis.
Därefter så lämnade Cissi mig och jag for och hämta upp mamma, så for vi till Systeryster och gosungen, lämnade Desinfektionssprit (eller vad de nu het) eftersom Wille ha åkt på en rejäl magsjuka stackarn :( När klockan vart 5 så begav vi oss äntligen hemåt. 
Har käkat, Dennis ha jävlas med mig, Patrik ha jävlas via msn och alla bara jävlas. 

Men nu så ska jag ta och färga håret :) No more blondie for a while
  
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss