Tidig morgon

Jajjmän, idag vaknade jag kvart i nio, helt av mig själv, igen. (stolt) Men jag låg och drog mig till kvart i tio, sen klev jag upp, fikade, duschade, också bar de i väg till stan med Dennis.
Trodde vi ja, på riks90 så fick man soppatorsk. Så då ringde man Ida så fick hon komma och hämta oss, skjutsa oss på Shell så fick vi låna en dunk där.
Efter några om och men så kom vi tillslut till stan. Dennis gick på banken och jag gick och mötte upp Dennis E.
Så gick vi på studio fresh, spanade runt lite, därefter gick vi vidare på Lindex, där de hängde några fina trosor och ropade "köp mig, köp mig" så jag kunde inte låta bli. Köpte tre par.
När jag va nöjd och belåten med köpet så gick vi vidare på Sebbes och fikade o satt o surra ett bra tag. Sen sa vi tack och hej och skilldes åt. Tack för en trevlig visit på stan Dennis E!
Mötte upp min Dennis igen, han va på bokhandeln, då visade de sig att han hade vare och klippt sig utan min vetskap (fräckis), så jag vart lite smått chockad, men han vart jättefin.
Åkte på skattkistan och Konsum sen bar de iväg hemåt.

Hann inte mer än in genom dörren så ringde Ida och sa att hon tänkte komma förbi.
Satt och surra massa, sen kom gosungen Wille och strax efter de så lämnade Ida mig. Men trevligt att hon kom förbi!
Ha busat massa med gubben idag, så är helt slut i kroppen.
Men vid 5 skjutsade jag och Dennis hem han till Hans och Petra, också sen handla vi lite smått och gott och åkte därefter hem.
Sitter och ska spela en Beta nu, sen blire film.

Grattis ännu en gång, hoppas du får en kanon födelsedag! <3

So lets get it started!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss