Don't you dare

Jaha, den här dagen vart ju verkligen som planerad.
Skulle kliva upp kl halv 8, åka med Dennis till lägenheten när han åkte på skolan.
Packa, städa lite o så. Sen åka på Hallsta en sväng och hälsa på mina saknade arbetskamrater.
Sen hälsa på momma en sväng.

Vad vart de av de?
Jo, en slutsats om att man aldrig ska planera något!

Vart något av de av tro ni? Ne, inte en chans, vaknade av väckarn, va helt död, har sovit dåligt många nätter i rad nu.
Så han fick åka själv till stan och jag låg och sov, vakna, sov och vakna 12 :S Är inge mer frisk idag .. djup suck.
Och de som är ännu mer deppigt är att pappa har åkt på magsjuka, så nu måste man hålla sig åt helvete långt ifrån han för o inte få de.
Men med min jävla otur så komma jag bli sjuk lagomt till fredag då jag ska jobba :@ suuuug.


Nu palla jag inte skriva nå mer, men tänk på en sak, planera aldrig, det är slöseri med tid för de gå ändå aldrig som man tänkt sig! :@

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss