Oh jisses vilket damp

Oj oj oj, sicken dag.

De jag skrev igår att jag skulle göra idag gick ju käpp rätt åt helvete;


"Kom-ihåg-att-göra-imorgon lista (så jag ej glömmer till imorgon):
1. Leta tidning åt Dinka.
2. Tvätta.
3. Sortera påsar.
4. Träna?
5. Fortsätta i lägenheten.
6. Hämta post åt Kristoffer."

Leta tidning åt dinka gjorde jag, och gjorde klart  i lägenheten. Men de andra då? Vad hände med de?
Ja säg de den som vet. Men de sög djuupt iaf.

Men iaf så ha dagen bestått av att vara i lägenheten, gjorde klart allt förutom frys o kyl (som vi gjorde klart ikväll), sen va jag o hämta o skjutsa Petra och wille lite hit o dit, miiiin sötispojke. (love him) Sen for vi hem o åt, satt lite här o kollade lite på Las vegas (som jag förövrigt håller på att ta hem alla säsonger av).
Därefter vart de hockey med Dennis och Dinka, oj vilken rolig match. Målvakten tyckte inte om att förlora med 13-1 och de märktes, slog klubban i plexiglase, kasta hjälmen och klubban. Haha de va kul o se på.

Men nu tänker inte jag babbla på nå mer, för nu blire sängen.
Vad händer imorgon?


god natt, suuuuckers!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss