Sickness

Ohua vad jag är slut i kroppen. Har vare i lägenheten i kväll och städat och donat på. Heeelt slut.

Just de ja, inte nog med att jag är halft som halft tok sjuk så ha pappa gått o fått magsjuka. Saknas ju bara att jag få de, skulle ju vara pricken över i:et de. djuuup suck.
Men när vi kom hem så sa mamma till mig att ta vitpeppar korn (eller vad de nu heter), så jag tog 7-8 stycken och börja knapra på, (när jag tuggat i mig 3-4 stycken) så säger hon att jag ska skölja ner dom med vatten. DUMT ATT SÄGA DE INNAN! de smakade satan :O
Visst är de förståeligt att man inte ska tugga i sig dom, men jag är sjuk och virrig (skyller på det iaf) så tack för närmare förklaring nästa gång :@ Dum-mamma.

Efter några bitar chocklad, några macker, några liter vatten, oboy och naturgodis så ha jag lyckats fått bort smaken i munnen. Men känner den dock fortfarande i halsen. Men förhoppningsvis är den borta i morgon när jag vaknar.

Kom-ihåg-att-göra-imorgon lista (så jag ej glömmer till imorgon):
1. Leta tidning åt Dinka.
2. Tvätta.
3. Sortera påsar.
4. Träna?
5. Fortsätta i lägenheten.
6. Hämta post åt Kristoffer.

De va väll allt? Tills vidare iaf.

GOOD NIGHT AND SLEEP TIGHT MY DEAR! because i won't ..

djuuuupt deppigt.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss