vad tusan också

Ha lege o spydd sen 4 halv 5 imorse, JIPPIE! (Hade glömt bort att jag lagt in de överst på göra-idag-listan.) suuuck.
Ha lege i soffan, i sängen, i köket och på toan då. Har traskat runt till de olika ställena med min vän Hinken hela dagen! sug.

Ha vare snurrig och kallsvettig hela dan, för att jag inte ha äte nå. Men nu när dennis o pappa satt o åt så kände jag mig lite piggare, så Dennis skärde upp na apelsiner i små bitar som jag lyckligtvis fick i mig, då vart jag glad :) Men de kommer väl upp igen snart ..

Aja, nog om mina kräkningar.

Måste på Willes dagis någon dag i veckan och presentera mig som moster. Ha man inte presenterat sig så få man inte hämta nån unge :P Systeryster ha nämnligen fått jobb på Lidl så hon börja till veckan :)

Men men, nu ska jag gå o lägga mig o vänta på dennis o kolla om han vill skära upp gurka när han komma hem ;)

JAG VILL JOBBA! hej då.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss