Jobbet, yatzy och idag?

Jobbade igår, gick kanon som vanligt. Kan inte gå annat än de när de är 5 pers som äter.
Efter jobbet så drog jag till Dinka, spelade 5 omgångar yatzy, jag vann 3 eller 4.

Sen bar de iväg hemåt, drack öl och såg på Förhäxad. Skulle egentligen gå ner till stenarna och fundera lite. Men de vart så bannat kallt så jag hoppade över de.

Idag sov jag ut, klev upp vid 12, låg o myste massa med Didas! Hon är världens mys.
Senare denna dag blire jobb som jag gruva mig för, för jag kommer ha jätte tråkigt om de inte komAja, mer nå folk.
Men efter  jobbet blire till o åka till Louise iaf, och därefter gå på krogen, men som jag även gruva mig för, läste mitt horoskop nyss nämligen:

"Oxen 20. april - 20. maj
Låt bli med att låta dig bli upphetsad, om du deltar i en diskussion.
Lär att tygla ditt temperament - eller håll dig utanför den!
"

Ne om man kanske ska äta nå?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss