Kurs och blogga

Idag ha vare en bra dag! Iaf för mig.
Va till stan och solade och gick på ölbanken.
Svängde även in på konsum en sväng och köpte hårfärg, är less på slingorna nu så nu bli jag mörk igen! Yipi-ka-yey!

Ikväll har jag anmält mig till en Bartender kurs, läser på distans och sen när jag läst teorin klar så drar jag till Stockholm och gör de praktiska. Jag är överglad?
Sedan för ett tag sen så fick jag ett mail av 100%party, en förfrågan om man ville blogga på deras sida. Så jag skickade att jag va intresserad (eftersom jag gillar deras sida skarpt) och visade även länken till min blogg.
Och idag när jag gick in på mailen så hade jag fått svar att han hade vare inne på min blogg och gillade de han såg och att jag skulle adda han på msn så skulle vi styra upp de där! Hur glad tror ni att jag är? SUPERGLAD!

Nu kanske ni förstår varför jag har en bra dag?
Nu ska jag ta mig en kaffe med mor och far på altanen!
Postat av: Angelina.
URL: http://ellingssonangelina.blogg.se/ 2009-06-13 / 23:32:02

Fan vad härligt & roligt hörru :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss