Öl brännboll, överraskningsfest, spritrazzia och jobb.

I måndags hann jag inte mer än hem från visiten på stan med Dinka, innan jag begav mig ner igen för och kika på studenternas ölbrännboll. Men om jag jämnför med förra året då vi tog studenten så tyck jag att de va riktigt dåligt drag och dåligt med folk. (fast då vet jag ju inte hur många studenter dom är).
Hann även med ett sibylla-besök med Dennis, Robert och hans flickvän med. Tog big meal, som va oerhört längesen ja åt, men gott vare iaf!

Dagen igår bestod av besök i kramfors med Cissi, va och handla på dollar och åt på sylos! Mumma.
Och kvällens planer va att kika på studenternas överraskningsfest, va först upp på Transport. Sen när de började kl 8 nere på hågesta så åkte vi dit, men när de bara va 15 pers så vände vi på klackarna och gick.
Tillbaka igen vid halv 10 så hade de komme några till, och när då lekarna skulle börja så stannade vi kvar. Men de hann inte gå lång tid innan två polisbilar kom och gjort "sprit razzia", hällde ut all sprit dom hitta.
Halv 12 bar de iväg hemåt, men somna inte förrän 1 halv 2 :S

Idag klev jag upp halv 5 (skulle egentligen upp 4 och duscha men pallade inte), ville inte alls kliva upp, va ju så trött. Men gästerna behöver frukost så jag hade inte så mycket till val.
Nu stå jag på jobbet och ska snart köra disken, är så slut i huvve så jag drar ut på det så länge som möjligt för o slippa de där jävla ljudet ..

Poängjakten sen eller åka hem o sova?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss