Sommar, sol, underbara värme!

Som jag sa igår så vart de Risön idag med. Men idag va även Andreas, Viggo och Johanna och hennes barn med.
Va ännu varmare idag än igår. Men jag klagar inte gosse! Skönt att de är sommar nu.

Dennis ha bränt sig, de är lite kul. Jag tycker om skadeglädje minsann!

Ikväll vid 6 åkte jag, mamma, pappa och Dennis upp på backen till "momma" och bibbi, även lillebror och Jonna va där. Mycket trevligt att träffa dom, men det är de ju alltid. Lite vattenkrig med lillebror hanns även med!
När klockan började närma sig 9 så åkte vi vidare in till stan och handla lite smått och gott på konsum! Sen bar de iväg mot forsmo, men innan vi for hem så åkte vi in till Faster en sväng, där även Affe va. Satt o surra ett tag men nu är vi äntligen hemma.

Nu funderar jag mest på vart i stan de brinner med tanke på att en stor del av himlen är rökfylld?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss