Inte som planerat.

Torsdagen vart inte som den va planerad.
Var ju meningen att vi skulle till sundsvall, men eftersom Louise o Johan betämde sig för att ta berlingon så fick inte jag o Dinka plats. Så istället åkte vi på GB, satt där o prata med Dennis och Lillebror. Sen efter någon timmes fundering över vad jag o Dinka skulle hitta på så drog vi till Kramfors på dollar o shoppa loss :P Haha. 

Fredagen gick som planerad, färgade håret och till Louise och donade i hennes lägenhet och drack några öl. Satt o snacka massa, va riktigt trevligt! De måste göras om :) Hemgång vid 1. Trött som en gnu :P

Idag åkte jag till stan vid 12, hämta upp Louise och sen gjorde vi nå ärenden på stan. Vid 3 tiden dumpade jag Louise och for o solade, skönt som fan. Behövdes verkligen, är blek som nå ja vet inte vad.
När ja kom hem så la jag mig o kikade på säsong 12 av top model. Och nu håller jag på o färgar håret igen, hoppas på ett mörkare resultat denna gång :)

Även Jonas är hemma ihelgen, synd bara att man inte kommer hinna träffa han :S Hade vare kul för de va evigheter sen sist känns de som :(

Ne nu blire till o duscha o ställa sig i ordning innan utgång med Dinka :)
Seeees på valvet!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss