Jobb, näsåker, gb

I lördags åkte jag på jobbet vid halv fyra. Var en bröllopsmiddag på 60 pers.
Gick bra att jobba.

Klockan åtta slutade jag.

Vid halv 11 så vart de Näsåker och Popklubb, träffade massa roligt folk. När vi kom var de någon som sa att de va 170 inlösta, de va riktigt chockerande, men kul.
Vart en tidig kväll. Va hemma halv fyra, va så trött så jag somnade direkt.


Vaknade klar pigg vid halv elva på söndag. Kände mig extremt göralös, men Dennis han sov till två han.
Gick upp och åt då, sen åkte vi på hockeyn vid tre. Tyvärr förlora dom.

Åkte hem, kikade på Las Vegas och sen The Tattooist, en bra film faktiskt.


Måndagen, gjorde inte så mycket på dagen, vad jag komma ihåg.
Men på kvällen så åkte jag och Dinka och hälsade på Sunka. Satt och surra och såg på Hata Göteborg och Batman the dark knight. Både va bra.
Tio i ett så åkte vi därifrån, åkte och släppte av Dinka hemma också åkte jag till Ida en sväng, satt där o surra till klockan kvar 2, då tog jag och rörde mig hemåt.


Tisdagen klev jag upp ca halv tio. Donade på lite hemma, vid halv tolv så bar de iväg till stan. Tog upp Dinka också åkte vi på GB, tog en rök med Thomas, hälsade på Conny och Rolf och fixade intyg på att vi pluggat där.
Därefter vart de till o åka på Hallsta, prata med Åsa lite, också tog vi o käkade en lunch.
Sedan så vart de till att åka på försäkringskassan, fixa lite grejer.
När de va klart så åkte vi upp på vägnätet och hälsade på Dennis och Vicha.
När vi gjort de så for vi på stan en snabbis, köpte lite kläder och Wille, gick på Jysk o kollade och sen skjutsa jag Dinka på bilskolan och sen tog jag med mig Dennis och mamma hem.
Klockan fem vart de dags för jobb, gick bra. Va en lugn kväll. Vid halv nio kom Dinka, Ida o Dennis och sällskapade mig.
När klockan slog tio så va jag klar att åka. Så då for vi ner till Stjärt, satt där o surrade till halv tolv. Då bar de iväg hem, kikade på One tree hill och sen vart de till att besöka John Blund.

Givande dag :)



Idag får jag se vad som händer! Men härligt väder är de iaf!

Postat av: Bloggpengar
URL: http://bloggpengar.blogg.se/ 2009-03-18 / 13:39:52

Vill du ha hjälp med att tjäna pengar på din blogg? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss