1 år sedan ..

Åkte till stan vid kvart över 4, åkte på Dianas och käkade men mor o far.
Jag tog black and white, så förbannat gott! (dock inte börnesåsen som bara smaka smör)

Sen vid halv 6 så for vi till Jorma och Anton, lekte, busade och åt massa tårta.
Vid halv 8 begav vi oss hemåt, även Dennis hade joinat oss då. Spelade Yatzy när vi kom hem, jag vann, sen vann han nog andra, räknade aldrig ut den sista så vi vet inte.


Tuffaste tiden kommer nu ..
Det va ett år sedan du for bort, och aldrig kom hem igen.
Finns inte ord hur mycket jag saknar dig, går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Jag har inte vare och hälsat på dig, jag har inte vågat, är rädd att jag verkligen kommer inse att du är borta.
Jag vill inte inse det ..

Hur kunde detta hända? Jag trodde allt skulle bli bra igen ..

Förlåt ..

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss