designat och klart.

Nu så har jag gjort klart min design, tror jag.
De får se ut såhär tills vidare iaf (Helsäker på att jag kommer göra en ny snart).

Har haft svin ont i benen hela dagen, men vid halv 6 så gick all smärta över till ett och samma ben, känns som smånålar som sticker en i hela benet så fort man rör på det.
Har aldrig haft sånn här smärta, sen när jag låg i sängen och vila ett tag så kom pappa och slog mig med en mattskärare på foten, de strålade till i hela benet.
För första gången sen jag va liten så började jag grina av fysisk smärta, nå så grymt ont de gjorde!

Men nog om att tycka synd om mig, tro om man ska våga släppa taget och se på sista avsnittet av PB ikväll?



Diggare denna bild, den är grym och utstrålar en jävla attityd!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss