En trevligt tripp till Ramsele!

Igår vid 6 satte jag mig i bilen och begav mig mot Ramsele, till Joel.
Satt ute på altanen och surra också sällskapade Bast oss en stund.
När han for så gick vi in och spelade 3 yatzy (jag vann en och joel 2), 2 parti fia (vann varsin gång) och 3 parti Skip-Bo (jag som alltid bruka vinna vem jag än spela mot vann bara en gång och han två, jävla nybörjartur!). De va skoj.
Sen vart de tv för hela slanten, Seinfeld (värdelöst), Navy CIS, 2 ½ män (kung) och till sist Cold Case.

None


När klockan vart 2 (?) så tackade jag för kvällen och åkte hemåt, var de planerat iaf, men då svängde jag in och tog en rök med Koffe först.

Kom hem vid halv 4-4, men kunde inte sova för jag saknade älsk vid min sida! Men vi kvart över 5 kollade jag på klockan och somnade nog ganska snabbt där efter.
Och en mulen dag som denna vaknade jag halv 10 av att min älskade systerson va här, så då vare bara till o kliva upp. Så nu ha man fikat och busat massa med han. Min myspojke!

Sen ikväll kommer förhoppningsvis min älskling hit, som jag längtar! Stor puss på Dennis!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss