Härlig efterfest dudes!

Jobbade som sagt i torsdags, vart till o jobba till ett på natten. Då va Malin trött!
Men kul hade jag iaf, alla va så trevlig och glad.

Fredagen var helmys! Vaknade halv 9, hörde ljudet av min älskade systerson. Så då tog jag och klev upp, busade lite med han. Sen vart de lite fika, och sen gick vi ut och lekte! Sen myste vi massa, satt på bron och kolla på när Harry klippte gräset, Wille va rätt fascinerad, satt helt still.
Sen när vi kom in så satt vi o myste framför Saltkråkan! Han är så mys.
På kvällen åkte jag till stan vid halv 7, tog upp Dinka också åkte vi på Karros gymnastikuppvisning, alla va jätteduktig!
Därefter åkte vi på Hallsta, tänkte ta en kopp kaffe med Kicki, men där va de heltomt, alla hade gått hem.
Så då åkte vi hem och spelade en Yatzy och sen skjutsade Dennis till Prästmon.
Dinka körde, hon är så duktig så!

Sen mötte vi Anton på Hullsta, stog och surra ett tag. En rejält full Niclas Karlsson sällskapade oss ett tag.
Sen kom Marcus, Belle, Basti, Nordström, Magnus och Molund. Följde med dom på efterfest hos Magnus, hade riktigt skoj! Vid halv 4 bar de iväg hemåt. Men somnade vid 6.

Så idag tog jag en rejäl sovmorron, till kvart över 2. Haha. Nu är Wille här igen så nu ska vi ut och mysa!

Hej tills vidare!
Postat av: Petter Nicklas
2011-03-13 / 02:06:39

Vart ska man gå när klockan är fem och alla med jobb gått hem? Inte till cafeet iaf det var ju hel dött!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss