Ingen fantasi, ingen rubrik.

God morgon eller dålig morgon?

Igår vart de till att se på Red Sands, totalt värdelös. Fanns ingen handling alls i den. Så den rekomenderar jag inte att se.
(Den kommer definitivt att raderas från min hårddisk, måste även radera fler.)
Efter filmen så la jag mig o kika på två avsnitt av förhäxad med, har bara hunne med 8 avsnitt än på säsong 2.
Såg nu när jag klev upp att jag har fått hem säsong 3 med. Så nu måste jag allt ta och lägga på ett kol.

Denna dag har jag bleve väckt 4 ggr av min syster och 1 gång av pappa. De va väl nödvändigt eftersom jag inte vill sova bort hela dagen, men sängen är ju så skön på morron så man vill ju bara ligga kvar. Men vid halv 11 så drog jag mig upp. Har hunne med o ringt Louise med, surrat massa skit.
Och nu ska jag ta o äta lite frukost som jag inte gjort på några dagar. Ska äta långfil, mums. Det åt jag jämt när jag va liten, men då kallade jag det "tätte" av någon anledning. Måste fråga mamma varför?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss