Lång dag när man kliver upp tidigt!

Igår va jag till syster som sagt, åt lite snabbt innan jag gatt åka och jobba.
Jobbet gick bra, hade hand om en riktigt rolig och trevlig konferensgrupp som åt tvårätters.
Kl 10 slutade jag, då bar de iväg hem och sen sängen direkt, men bara 1 timmes sömn. Förbannade hosta!

Upp halv 5, for på jobbet till halv 6 eftersom jag hade frukost.
Men halv 9 fick jag sluta eftersom Åsa var snäll och tog hand om resten av frukosten.
Då åkte jag och solade. skönt. Börjar få lite färg nu iaf, så nu är jag glad.

Och eftersom Jonas är hemma i veckan så åkte jag upp och träffa han på Gb, satt ute i solen och surra. Även Lillebror, Krulov, Ante, Jonsson m.fl joinade oss efter ett tag. De va riktigt trevligt. Sen efter vi hade äte (eller dom, jag sällskapade bara), så skilldes vi åt för dom skulle hem till Junsele.
Åkte då upp på Nipan och umgicks med Dennis ett tag. Mys! Men när dom börja lektion så åkte jag och hälsa på världens bästa Momma! Alltid lika trevligt.

När klockan slog 1 så åkte jag o hämta Cissi, också åkte vi och tog en fik på Hullsta innan vi tog en vända på stan. Köpte en Bikini, foundation och ett nagellack.
Efter vi gjort staden så dumpa jag av henne hemma hos sig också for jag och hämta Dennis och Patrik, skjutsa dom på busstation innan jag hämtade pappsen och for hem.
Så nu ska jag till och lägga mig i sängen och leka i ps!

Hej tills vidare!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss