Ny dag, nya möjligheter.

Usch vad skönt jag ha sove inatt, inte vaknat av någon hosta eller nånting. Skööönt!
Men vaknade iaf kvart över 9 imorse. Patrik ringde till Dennis, och eftersom dom skulle på skolan så skjutsa ja upp Dennis till vägen så åkte han med Patrik därifrån.
Nu sitter jag o filosoferar och väntar på att mor ska ringa så jag kan boka en soltid och efter solningen så ska jag till Ann-Sofie och välja ut ett tandsmycke och boka en tid för o sätta dit det.
Därefter blir det till att åka på Hallsta, kanske käka en lunch, också måste jag skriva upp alla grejer som ska göras under frukosten eftersom jag ha den imorgon, huvva. Bli alltid lika nervös över den!
Ska även hinna med att åka på GB och lämna Thomas jacka till han som han ha haft hos oss sen i december.

Aja, nu ska jag sätta mig och leka lite i ps och vänta på att mor ringer.

Ha en trevlig dag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss