tandsmycke, check!

Imorse vart man väckt klockan 8, Magnus var snäll och ringde och väckte mig, (hade jag kunnat så hade jag strypt han genom telen) han sa att jag va sen till jobbet och allt va de nu va. Sen fick han fram de han antagligen ringde för, undrade om man fick åka o äta frukost på Hallsta, även om man inte bodde där.
Sen när vi lagt på så var man pigg, men efter en halv timme lyckades jag somna om.

Upp klockan 11, åt frukost (som jag inte gjort på år och dar känns de som). Och 20 i 12 så bar de i väg till stan och Tandläkarn där jag satte dit tandsmyckena. Vart nöjd!
Efter de va klart så åkte jag till Momma och hälsa på, morfar va nere på stan o vandra. Han hade smete hemifrån för o slippa hjälpa till med maten. Den jäveln! Karar i ett nötskal.

Nu sitter jag hos Dinka och väntar på att hon ska bli klar så vi kan gå på marknan, på hullsta och sen på bolaget. Blir allt till att dricka någon öl ikväll, mums! Hoppas de fina vädret håller i sig.

Hej tills vidare!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss