EmmaDamm

EmmaDamm skrev häromdan att hon ville att folk som köpt hennes linne skulle skicka in bilder när dom bär de.
O eftersom ja köpt ett linne därifrån så tog ja o skicka in några bilder, o vips så låg dom på hennes blogg :) Gillade hennes kommentar som hon skrev :)

"Jag fick lite bilder skickade till mig av en supercool tjej vid namn Malin när hon posar i "mitt" linne :-) Jag tycker verkligen att bilderna är superballa! I like."



Har vare o tränat ikväll med Louise, va grymt skönt. Bli nog en sväng imorrn med, beroende på om de bli sundsvall eller inte :P

Ja undra vad helgen ha att erbjuda, ha fått tillfrågning om att dricka både imorrn o på lördag, men ja vet inte om ja ids. Man uppskattar utekvällarna mer om man inte gå ut så ofta. Men få se om jag ha någon nykterist som vill umgås med mig, annars blire nog kanske en öl.
Som en klok vän sa "en få man ta!" :)

Ne nu ska jag ta o uppdatera ett inlägg med bra musik som ja rekomenderar :) Sen leka lite i ps.

 

Postat av: Sally
URL: http://sallybysally.blogg.se/ 2009-11-13 / 10:37:36

Jaaa du är verkligen cool i linnet

Ha en bra helg

/Sally


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss