här finns ingen rubrik

Tänkte börja med att säga att jag gillar inte rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva där.

Har hänt lite sen jag blogga sist.
I fredags vid halv 6 så for jag till Långsele, till Madde, hon jag och Nova for till Kramfors i deras v70.
Jag gillar egentligen inte o köra andras bilar, är så rädd att jag ska krasha dom. Men jag gillade deras bil, trots att de va automat, som jag även hatar. Skulle lätt kunna ha en v70 automat nu :)
Iaf så mötte vi upp Jimmy på dollar, gick runt där o kolla lite, mycket trevligt. Sen for vi vidare till Jimmy o satt där o surra o busa massa med Nova.
Vid 9 bar de iväg till stan igen, Nova somnade direkt när vi for från kramfors i princip, så vi va ute o snurra på stan o surra massa skit. For o tog en rök med Malin innan vi for hemåt när klockan vart 11.
Dumpade dom i Långsele o bytte tillbaka till min bil, så for jag hem o hämta nå grejer o for till Dennis i stan, dock hade han gått till Belle så då tog jag bilen dit (även fast de bara är ca 100 m), och nej ja är inte lat, de va för att jag skulle skjutsa hem Johanna senare på natten :P

Satt o surra o såg på tv hos Belle, va dock inte där nå länge, Dennis vart för full o gick hem o jag for o skjutsa Johanna o Louise innan ja for hem o sov.

På lördagen hände inte mycket, for hem o fika o tog de lugnt innan jag skulle börja jobba kl 4.
De vart ren kaos på jobbet, men i slutändan så va alla gäster nöjda och belåten och kl 10 fick ja sluta och for då till Sandra där Louise o Johanna m.fl. va. Drack en öl innan vi gick på bowligen där de va 1000 m kö. Dock hann man ju dricka några öl i kön innan man kom in.

Va med Madde och Kattis i princip hela kvällen tro ja. Mycket trevligt och roligt hade jag :D Den 28 blire partaj igen!

Igår kom mamma o hämta mig o Dennis kl 12. For hem o såg på film o tog de lugnt. Men sen på kvällen, från ingenstans så nöp de till i magen, fick en jävla smärta i magen, magen svällde upp på några sekunder och de kändes som den skulle sprängas. Va nära att åka in på akuten men la mig ner och då lugnade magen ner sig lite.

Har fortfarande ont idag men betydligt mindre smärta än igår.
Nu ska jag lägga mig o kika på ännu en film o vänta på att Dennis o mamma ska komma hem.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss