Jobb, jobb och åter jobb.

När man skriver på rubriken, och de kommer upp ord nedan på tidigare skrivna, så känns de bara som att jag skriver om jobb :P Men de gör jag väl ändå inte?

Jobbade igår, dubbelpass. De va skoj som vanligt :) Slutade vid 12, for hem, surrade med Madde på hemvägen. Kom i säng 00.40? Kikade lite på datorn o sen så slog ja på ett avsnitt av Vampire Diaries, har bleve helt fast i den serien. Tänkte ja skulle kolla på ett, men icke, va ju sånt spännande slut så ja gatt ju slå på ett till o somnade inte förrän vid halv 3-3 nån gång.

Upp 7, duscha o sen åka på jobbet till 9, tro nog vi alla hade sove lite konstigt, vi va mycket konstig i våran små ärtor till hjärner :P Sjukt rolig dag vart de iaf :D Trots onda knän!

Nu ligg ja hemma i sängen o surra med Pontus o ska slå på Vampire Diaries :)
Innan jag såg denna serie så tyckte jag inte alls att dom här killarna va nå snygg alls, inte ens närheten till o se bra ut. Men efter jag såg första avsnittet så skulle jag själv kunna tänka mig att bli biten av dom.
Snacka om charm, mystisk och omtänksamhet! Grr .. Bite me!

Postat av: Svea
URL: http://pauskaos.blogg.se/ 2009-11-23 / 14:10:05

Fiiin blogg du har!


Postat av: Linn
URL: http://mattebokeen.blogg.se/ 2009-11-23 / 21:17:49

Bra blogg :)



Allt bra med dig?^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss