Ny design.

God kväll!

Vart bowling i förrgår som sagt, de vart jag, Kicki och Jessica på en bana och Gertrud och Lena på en bana. Kommer dock inte ihåg vem som vann för ja tro ingen av oss kollade på resultatet innan banan stängdes av :P Även Joel kom förbi bowlingen o sa hej en snabbis innan han skulle vidare.
Men ölen va go iaf. Kl halv 10 bar de av hemöver. Somnade rätt tidigt om jag inte minns helt fel.

Igår vaknade jag vid 9 (?), svin hungrig, klev upp, försökte fika lite o sen tog jag mig ett varmt bad, alltid lika härligt. Har komme på att bad är fan underskattat!
Sen kom Cissi o hämta mig vid halv 12, for på Hullsta o köpte wienerbrö o for på GB o hälsa på våra gamla lärare, bjö dom på fika o satt o snacka lite skit. När vi va klar där så drog vi till Cissis mamma o spelade 6 partier Yatzy innan vi drog vidare på ICA och Bolaget. 

På kvällen va jag och Dennis o kikade på hocket SHK-Östersund. Resultatet vart 5-8. Mycket synd för dom spelade riktigt bra enligt mig. Bättre lycka nästa gång grabbar!
När jag kom hem så tog jag mig ett varmt bad för o avsluta kvällen.

Nu tänker inte jag babbla på här mer .. Återkommer om denna dag senare eller nått. Ska se om ja hitta nå bilder o ladda upp med.

Postat av: nathalie
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/ 2009-12-01 / 17:05:21

det var så lite så, är allt bra med dig idag ? =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss