photoshop bilder

Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna. Tage de lugnt mest.
Fast i onsdags va jag, Madde och Agda på stan en sväng, trevligt. Synd bara att de va så kallt :P
Skjutsade dom till Långsele sen, och när ja kom till stan så for jag o Dennis och åt på Valvet. Mums o mys!
Åt en Black & White och han en stekt röding, massa gott vare vill ja lova :)

Igår va jag i Forsmo hela dagen, låg o tog de lugnt framför datorn.
Fick massa skoter och thaibilder av Pontus som jag ska leka lite med i ps :)

Ha gjort två än så länge:

FÖRE



EFTER



Vart inte helt nöjd, men de va första gången jag radera bort någon från en bild :P Men nöjd för o va första gången är ja ;P

FÖRE



EFTER

Postat av: E - en blogg om allt
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/ 2009-11-14 / 15:08:56

de va fint gjort på den första bilden :o är själv chockad att jag aldrig skulle fatta att de hade vart två människor på bilden innan :p


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss