fartfylld helg med för mycket öl

Ha vare lite dålig med att uppdatera under helgens gång, men de är sånt som händer.

Fredag åkte vi iaf till Sundsvall, jag och Dennis. Kom ner vid halv 3. Köpte mig ett par skor, underkläder, en klänning, piercingar och ett par jeans. Hann inte med så mycket mer eftersom kl 7 skulle vi ha Wille ett tag. Tänkte åka ner igen ihelgen men eftersom jag jobbar så få de bli nästa helg istället o ska då även försöka hinna med o hälsa på Lina, Ida och Bobbas :)

När vi kom hem så tog vi med Wille och va ute o snurra en sväng, for tillbaka till Petra o Hans vid 8, satt o fika lite och kolla på Idol. Men vid 9 for vi igen, åkte på Konsum o handla lite gott sen bar de iväg hemåt. Somnade rätt fort.

Lördagen va kommen, jag solade, blekte håret och sen vare dags för öl med Melinda, Jimmie, Johanna, Axel, Viktor, Mogge o Robin. Vart alldeles för mycket öl för min del. Vilket resulterade i extremt dåligt minne när jag vaknade på söndagen. Tråkigt att man inte minns nå men hade iaf kul av de ja minns :)

Söndagen va enbart en vilodag. De söndagar är till för. Såg på två riktigt bra filmer. Uppdaterar om dom sen. Nu ska jag allt ta o städa upp röran på mitt rum innan jag ska åka o sola och träna. Härligt med en ny träningsvecka!
Postat av: Johanna
URL: http://hannahsworld.blogg.se/ 2009-10-19 / 16:24:53

Hej hopp!



Gillar din blogg ;)



Besök gärna min blogg och svara på veckans fråga!



Hugs! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss