Go o gla!

Kom på jobbet igår, fick veta att vi haft inbrott. Kändes lite halvkonstigt o jobba då. Men iaf så gick de bra, hade ett gäng golfkillar på 12 personer som åt 3-rätters. Dom va mycket nöjd, sen skulle dom se på fotbollen i receptionen, men eftersom tvn är borta så fick dom sitta i Hallstastugan, dom va gla o go hela kvällen! Gillar såna gäng.
Dom va mycket nöjd över kvällen.
Hade även två damer som kom o åt, två stycken som jag serverade för två år sen, när jag va själv i restaurangen och hade hann om Ala Cartén själv, och de va alldeles på tok för mycket folk, så de va mycket som strulade med dessa två damer, men för o gottgöra dom så bjöd jag på en dessert vilket dom uppskattade mycket.
Men iaf så frågade dom vart ja va förra året, för dom hade vare där då och frågat vart pärlan som serverade dom då va, men ja va ledig den kvällen. Men kul att dom kommer ihåg en iaf :)
Iaf så va jag klar med allt i restaurangen kl 1, så då fick grabbarna förflytta sig till reception o fortsätta o surra o dricka där.

Efter for ja ner på stan o snurra, träffa Albin så vi skjutsa lite folk också gick vi runt på stan o kika på alla fulla. Träffade även världens bästa (även fullast) Jimmie, mycket trevligt :) Och träffade Jimmy A med, de va kul, går alldeles för långt mellan gångerna!
Kl 4 va jag hemma och la mig i sängen, kände mig inte så värst trött, så jag tog o slog på ett avsnitt av NCIS. Efter 20 min börja ja bli trött, men tänkte att de va ju bara 20 min kvar, så då kunde ja hålla ut, men när de är några minuter kvar av avsnittet så somna ja, TRÅKIGT LESS JAG VART NÄR JA VAKNA O INSÅG DETTA!
Men men, bara o bita i hop o lägga sig o kika på de, igen! Sugröv.

Måttligt trött när man vakna idag, låg kvar till i sista minuten, klev upp 20 över 11, kasta på mig nå kläder o sen for ja på jobbet. ÄVen Sofie va där o hälsa på med vovvarna, mycket trevligt! Satt o surra massa. Kl 2 for Kicki, då tog jag o skura golvet o dona lite för o få tiden o gå.
Kl 4 åkte jag hemåt, syster, hans o wille va hitbjuden på middag. Ha busat o myst massa med lillgubben. Fick även några pussar o kramar innan han for, så myyyys! 


Ne nu ha ja babbla alldeles för mycket så nu dra jag! Over and out. 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss