Heldag på stan!

Hemma efter en heldag på stan med Madde o Nova, började med en fika på Hullsta och sen gick vi runt i massa affärer på stan. Madde köpte lite grejer åt Nova och jag köpte en mössa åt Wille. Helsnygg var den så ja kunde inte låta bli :)
Sen vart de även en visit upp på KlädDax, där Madde köpte sig ett par skor, även jag hitta en ruskigt skön mössa, men ska vänta med o köpa den till jag ha vare i sundsvall imorgon, kanske hittar en ännu skönare där.
Efter Kläddax så åkte vi till Malin, Saga och Wilma o hälsa på. Trevligt :) Sen ringde syster o bad mig köpa grädde, kom på då hur mycket klockan egentligen va så då vare bara o klä på Nova o åka ner dit, skulle ju lämna mössan och sen skjutsa hem Madde o Nova innan ja skulle hämta mamma vid kvart över 4.

Men väl tillbaka i stan, efter jag dumpade av Madde o Nova, så va klockan halv 5 och ingen mamma hade ringt, så då tog ja o solade lite. Skööönt! Har dock vare lite dålig med träningen denna vecka, har inte riktigt hunne med mig. Men ska försöka hinna träna imorgonkväll, beroende på hur trött jag är efter Sundsvallsresan.

Nu ska jag föra över GG, OTH och Heroes, o lägga mig o kika på de efter maten.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss